Dobieszowice: Część I - USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 220800 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach , ul. Kościuszki 25 C, 42-584 Dobieszowice, woj. śląskie, tel. 32 287 78 63, faks 32 287 78 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH, zgodnie z SIWZ: 1. ZAJĘCIA INDYWIDUALNE Z DORADCĄ ZAWODOWYM dla 21 osób. Cel szkolenia: badanie indywidualnych predyspozycji do wykonywania określonych zawodów, pomoc uczestnikom projektu w zakresie wyboru szkoleń oraz stworzenie Indywidualnego Planu Działania (IPD), w którym określony będzie cel zawodowy, społeczny oraz formy wsparcia w dążeniu do jego realizacji. Zajęcia trwać będą minimum trzy sesje po 1,5 h indywidualnie dla każdego uczestnika projektu oraz 2 spotkania grupowe po 4 godziny tj. 8 godzin. Planowany termin rozpoczęcia szkoleń - lipiec 2012 r. Wyczerpujące informacje o realizacji szkolenia przez Wykonawcę opisano w Rozdziale II pkt 5 niniejszego SIWZ. 2. TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH prowadzony przez psychologa dla 21 osób. Celem szkolenia będzie nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, diagnozowanie swoich silnych stron oraz możliwych słabości w trakcie szukania pracy. Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych jak również zwiększenie motywacji wewnętrznej i wiary we własne możliwości Szkolenie powinno obejmować minimum zagadnienia (wykłady i ćwiczenia) dot.: umiejętności poruszania się po rynku pracy, diagnozowanie swoich silnych stron oraz możliwych słabości w trakcie szukania pracy, budowanie i rozwijanie umiejętności interpersonalnych w życiu osobistym i przyszłej pracy zarobkowej, nauka aktywnego poszukiwania pracy oraz sztuki autoprezentacji, zarządzanie własnymi zasobami, techniki radzenia sobie ze stresem oraz umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, elementy couchingu. Zajęcia trwać będą minimum: 20 godzin spotkań grupowych, 1 godzinę i 20 minut na jednego uczestnika, tj. ogółem 25 godzin i 20 minut sesje indywidualne. Planowany termin rozpoczęcia szkoleń, lipiec 2012 r. Wyczerpujące informacje o realizacji szkolenia przez Wykonawcę opisano w Rozdziale II pkt 5 niniejszego SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.22.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie certyfikatów, zaświadczeń i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacja o wykonaniu w/w usługi w okresie ostatnich 2 lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionej oferty zgodnej z SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionej oferty zgodnej z SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie przedstawionej oferty zgodnej z SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych Wojeweódzkiego Urzędu Pracy. Certyfikat jakości.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodne z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach ul. Kościuszki 25 c, 42-584 Dobieszowice,
I piętro w budynku Ośrodka Zdrowia w Dobieszowicach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach ul. Kościuszki 25 c, 42-584 Dobieszowice, I piętro w budynku Ośrodka Zdrowia w Dobieszowicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy - Szansa na lepszą przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak