Dobieszowice: Część I - USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 220800 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach , ul. Kościuszki 25 C, 42-584 Dobieszowice, woj. śląskie, tel. 32 287 78 63, faks 32 287 78 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH, zgodnie z SIWZ: 1. ZAJĘCIA INDYWIDUALNE Z DORADCĄ ZAWODOWYM dla 21 osób. Cel szkolenia: badanie indywidualnych predyspozycji do wykonywania określonych zawodów, pomoc uczestnikom projektu w zakresie wyboru szkoleń oraz stworzenie Indywidualnego Planu Działania (IPD), w którym określony będzie cel zawodowy, społeczny oraz formy wsparcia w dążeniu do jego realizacji. Zajęcia trwać będą minimum trzy sesje po 1,5 h indywidualnie dla każdego uczestnika projektu oraz 2 spotkania grupowe po 4 godziny tj. 8 godzin. Planowany termin rozpoczęcia szkoleń - lipiec 2012 r. Wyczerpujące informacje o realizacji szkolenia przez Wykonawcę opisano w Rozdziale II pkt 5 niniejszego SIWZ. 2. TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH prowadzony przez psychologa dla 21 osób. Celem szkolenia będzie nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, diagnozowanie swoich silnych stron oraz możliwych słabości w trakcie szukania pracy. Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych jak również zwiększenie motywacji wewnętrznej i wiary we własne możliwości Szkolenie powinno obejmować minimum zagadnienia (wykłady i ćwiczenia) dot.: umiejętności poruszania się po rynku pracy, diagnozowanie swoich silnych stron oraz możliwych słabości w trakcie szukania pracy, budowanie i rozwijanie umiejętności interpersonalnych w życiu osobistym i przyszłej pracy zarobkowej, nauka aktywnego poszukiwania pracy oraz sztuki autoprezentacji, zarządzanie własnymi zasobami, techniki radzenia sobie ze stresem oraz umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, elementy couchingu. Zajęcia trwać będą minimum: 20 godzin spotkań grupowych, 1 godzinę i 20 minut na jednego uczestnika, tj. ogółem 25 godzin i 20 minut sesje indywidualne. Planowany termin rozpoczęcia szkoleń, lipiec 2012 r. Wyczerpujące informacje o realizacji szkolenia przez Wykonawcę opisano w Rozdziale II pkt 5 niniejszego SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 39.22.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodne z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach ul. Kościuszki 25 c, 42-584 Dobieszowice, I piętro w budynku Ośrodka Zdrowia w Dobieszowicach.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach ul. Kościuszki 25 c, 42-584 Dobieszowice, I piętro w budynku Ośrodka Zdrowia w Dobieszowicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy - Szansa na lepszą przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak