Dobieszowice: CZĘŚĆ 1 - USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI KURSÓW I SZKOLEŃ: PRAWA JAZDY, PRACOWNIK MAGAZYNU I OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH ORAZ OBSŁUGA KOPARKO - ŁADOWARKI DLA OSÓB BEZROBOTNYCH Z PO KL
Numer ogłoszenia: 267708 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach , ul. Kościuszki 25 C, 42-584 Dobieszowice, woj. śląskie, tel. 32 287 78 63, faks 32 287 78 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ 1 - USŁUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI KURSÓW I SZKOLEŃ: PRAWA JAZDY, PRACOWNIK MAGAZYNU I OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH ORAZ OBSŁUGA KOPARKO - ŁADOWARKI DLA OSÓB BEZROBOTNYCH Z PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KAT. B DLA OKOŁO 6 OSÓB Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie prowadzenia samochodów osobowych oraz przygotowanie do egzaminu teoretycznego i praktycznego. Zajęcia trwać będą minimum: 30 godzin -szkolnych - 45 min. dla zajęć teoretycznych 30 godzin dla zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd, ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków i opiekę instruktora. Ponadto cena kursu powinna zawierać koszt badania lekarskiego, materiałów szkoleniowo-dydaktycznych, jednego egzaminu teoretycznego i dwóch praktycznych, jak również 6 dodatkowych godzin jazd. Szkolenie musi się odbyć w Gminie Bobrowniki lub w ościennym mieście lub gminie. PRZEPROWADZENIE KURSU - PRACOWNIK MAGAZYNU I OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA OKOŁO 3 OSÓB Cel szkolenia: Nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku magazyniera, w tym wiedzy z zakresu obrotu materiałowego i wyposażenia magazynów oraz organizacji pracy w magazynie. Nabycie umiejętności obsługi wózków widłowych. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną Ilość godzin: 83 tj.: - 52 teoretycznych - 13 praktycznych Szkolenie powinno obejmować m.in. zagadnienia: Typy stosowanych wózków jezdniowych. Budowa i zasada działania wózków jezdniowych różnych typów pozwalające na ich prawidłową eksploatację. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami. Czynności operatora w czasie pracy wózkami. Wiadomości z zakresu ladunkoznawstwa. Wiadomości z zakresu bhp I wybrane przepisy ruchu drogowego. Bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym. Wiadomości o dozorze technicznym. Praktyczna nauka jazdy. Obsługa komputera I programów magazynowych WF-MAG. Program obsługi programu magazynu, WF-MAG, obsługa okien kartotek i rejestrów, dokumenty magazynowe, operacje handlowe, raporty, ceny w WF-MAG-u. Podział majątku jednostki obowiązki magazyniera, zabezpieczenie magazynów, podział zapasów, dokumenty magazynowe, wycena majątku, odpowiedzialność materialna, postępowanie w wypadku stwierdzenie różnic w przyjęciu na stan magazynu, postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych. Samodzielne sporządzanie dokumentów magazynowych. Znajomość przepisów bhp zasad ruchu drogowego, p.poz oraz zasad udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanemu w zawodzie magazyniera. SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI -OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI - dla około 3 osób Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zakresie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień. Minimalny zakres kursu: podstawy elektrotechniki, przepisy BHP, budowa maszyn (koparek, silników spalinowych), elementy hydrauliki, technologia robót dokumentacja techniczna - zajęcia praktyczne Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. Minimum 176 godzin lekcyjnych szkolenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.10.00-5, 39.22.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach, Dobieszowice ul. Kościuszki 25 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach, 42-584 Dobieszowice ul. Kościuszki 25 c.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy -Szansa na lepszą przyszłość- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie