Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Archiwum - Urząd Gminy Bobrowniki

  • BIP
  • Mapa Biuletynu
  • Statystyki
  • Pomoc
  • Deklaracja dostępności
  • Rejestry
Menu przedmiotowe » Zamówienia publiczne » Urząd Gminy » Do roku 2018 » Przetargi
Kolorowy pasek
  • Spis podmiotów
    • Rada Gminy
    • Wójt Gminy
    • Urząd Gminy Bobrowniki
    • Jednostki Organizacyjne Gminy Bobrowniki
    • Jednostki pomocnicze Gminy
    • Spółki Prawa Handlowego z udziałem Gminy
  • Menu przedmiotowe
    • Działalność Rady Gminy
    • Emisja obligacji
    • Finanse
    • Informacje, zawiadomienia, obwieszczenia
    • Konsultacje społeczne
    • Kontrole Urzędu i jednostek organizacyjnych
    • Mienie komunalne
    • Nabór na stanowiska urzędnicze
    • Ochrona środowiska
    • Petycje
    • Plan zagospodarowania przestrzennego
    • Programy, strategie
    • Prowadzone rejestry
    • Skargi i wnioski
    • Sprawozdania
    • Współpraca z organizacjami pozarządowymi
    • Wybory powszechne, referendum, wybory ławników
    • Zamówienia publiczne
    • Zarządzenia Wójta
    • Zgromadzenia
    • POWSZECHNY SPIS ROLNY 2020
    • Narodowy Spis Powszechny 2021
  • Procedury załatwiania spraw
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
    • Działalność gospodarcza
    • Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
    • Nagrody za wysokie wyniki sportowe
    • Podatki
    • Podział nieruchomości
    • Potwierdzenie Profilu Zaufanego
    • Rejestr wyborców
    • Rozgraniczenie nieruchomości
    • Urząd Stanu Cywilnego
    • Wnioski o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
    • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    • Wydawanie dowodów osobistych
    • Wydawanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z planu zagospodarowania przestrzennego
    • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, pobieranie opłat za korzystanie z zezwoleń
    • Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów dla przedsiębiorców
    • Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
    • Załatwianie spraw z zakresu ewidencji ludności
    • Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia
    • Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa z nieruchomości stanowiącej własność osoby fizycznej
    • Świadczenie usługi tłumacza języka migowego
    • Usługi centralne
    • Wniosek o sfinansowanie zabiegu sterylizacji i kastracji zwierząt
  • Zasady udostępniania informacji publicznej
    • Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.nr 112,poz1198z późn.z
    • Rozporządzenie MSWiA z dnia 18 stycznia 2007r. w sprawie BIP (Dz.U. nr 10 poz. 68)
    • Zarządzenie Wójta Gminy Bobrowniki w sprawie ustalenia wysokości opłat za udostępnienie informacji publicznej
    • Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
  • Udostępnianie przepisów powszechnie obowiązujących
    • Dziennik Ustaw
    • Monitor Polski
    • Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego
    • Przepisy prawa miejscowego
  • Klauzula informacyjna
    • Klauzula informacyjna
MENU
Kolorowy pasek
Najnowsze artykuły i aktualizacje
2022-01-03 08:27:59

Strona tytułowa

Czytaj dalej

2021-12-30 15:09:17

ZP.271.1.18.2021 - Rozbudowa sali gimnastycznej przy ZSP w Dobieszowicach

Czytaj dalej

2021-12-30 14:19:04

1/2021-23/2021

Czytaj dalej

2021-12-30 14:14:57

10/2020-16/2020

Czytaj dalej
Strona
główna
urzędu
Elektroniczne
Biuro
Obsługi
Interesanta
Licznik odwiedzin
28414237
Od dnia 02 grudnia 2009
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu pn.: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej 3201 S - ulica Wolności w Sączowie - etap III

Załączniki (62) Metadane Drukuj Historia zmian

Załączniki

Zmiana treści SIWZ (27kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Poprawiony profil kanalizacyjny - S4 chodnika na ul. Wolności w Sączowie etap III (71.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie o zamówieniu (28.6kB) Zapisz dokument  
SIWZ na budowe chodnika na ul. Wolności w Saczowie etap III (269.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przedmiar robót (2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 18 - Profil kanalizacyjny - S1 (51.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 5 - Profil kanalizacyjny - S3 (54.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 1 (6.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 19 - Profil kanalizacyjny - S2 (59.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 6 - Plan zagospodarowania terenu (2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 1_ (655.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 20 - Profil kanalizacyjny - S3 (69.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 6 - Profil kanalizacyjny - S4 (55.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 1__ (57.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.04.07.01 (166.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 21 - Profil kanalizacyjny - S4 (55.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 7 - Plan zagospodarowania terenu (565.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 1___ (1.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.05.01.01 (99.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 22 - Profil kanalizacyjny - S5 (54.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 7 - Szczegóły wylotów (113.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 2 - Mapa własnościowa (1.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.05.01.04 (95.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 23 - Szczegóły wylotów (113.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 8 - Plan zagospodarowania terenu (630.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 2 - Plan sytuacyjny istniejącej organizacji (464.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.05.03.05 (199.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.00.00.00 (232.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 9 (101.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 2 - Plan sytuacyjny (862.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.05.03.13 (173.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.01.01.01 (244.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 10 - Plan sytuacyjny (2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 2 (55.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.06.01.01 (104.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.01.02.02 (80.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 11 - Plan sytuacyjny (560.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 3 - Czasowa organizacja ruchu podział na eta (898.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.07.02.01 (168.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.01.02.04 (73.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 12 - Plan sytuacyjny (619kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 3 - Mapa własnościowa (483.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.08.01.01 (129.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.02.01.01 (67.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 13 - Profil podłużny (513.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 3 - Plan sytuacyjny (330.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.08.02.02 (92kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.02.03.01 (143.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 14 - Przekrój normalny (216.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 4 - Czasowa organizacja ruchu schematy powta (489.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.08.03.01 (98.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.03.02.01 (174kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 15 - Przekroje poprzeczne pełne (2.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 4 - Mapa własnościowa (361.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.08.04.01 (93.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.04.01.01 (98.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 16 - Studnia kanalizacyjna (90.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 4 - Plan sytuacyjny (250.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Strona tyt. (56.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
D.04.04.02 (141.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 17 - Wpust uliczny (51.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Część 5 - Plan orientacyjny (421.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Katarzyna Mitas
Data utworzenia:2011-06-08 13:26:48
Wprowadził do systemu:Piotr Wieczorek
Data wprowadzenia:2011-06-08 13:27:26
Opublikował:Piotr Wieczorek
Data publikacji:2011-06-08 13:31:06
Ostatnia zmiana:2011-06-13 10:31:51
Ilość wyświetleń:2571
Urząd Gminy Bobrowniki
ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki