Ogłoszenie o rekrutacji na stanowisko pomocnicze i obsługi: Sekretarka - w ramach realizacji Projektu: ”Uniwersytet kompetencji kluczowych w chmurze edukacyjnej”
Wójt Gminy Bobrowniki
prowadzi rekrutację
na stanowisko pomocnicze i obsługi:
Sekretarka - w ramach realizacji Projektu: ”Uniwersytet kompetencji kluczowych w chmurze edukacyjnej”
Osoba na tym stanowisku pełnić będzie funkcje Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości
Wymiar :1/2 etatu
Praca do 30.06.2015r.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe magisterskie,
4) roczne doświadczenie w projektach EFS,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
1) znajomość funkcjonowania i finansowania samorządu gminy,
2) znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
3) doświadczenie zawodowe w pracach związanych z przygotowywaniem raportów, zestawień i analiz w administracji publicznej,
4) bardzo dobra , praktyczna znajomość obsługi komputera w szczególności edytorów teksu i arkuszy kalkulacyjnych,
5) samodzielność, dokładność, terminowość, uprzejmość, komunikatywność,
6) umiejętność analitycznego myślenia oraz interpretacji danych ilościowych i jakościowych,
7) prawo jazdy kat. B – czynnie.
3. Do zakresu czynności na stanowisku należeć będzie:
1) nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w zakresie monitoringu i sprawozdawczości oraz monitorowanie i ewaluacja działań w zakresie realizacji projektu,
2) opracowanie narzędzi monitoringu i ewaluacji dla potrzeb projektu,
3) monitoring prawidłowości realizacji przewidzianych w projekcie form wsparcia, w postaci kontroli w miejscu realizacji projektu, (na terenie placówek oświatowych w Gminie Bobrowniki), (tzw. wizyty monitorujące, hospitacje prowadzonych warsztatów),
4) monitoring zgodności realizowanych działań z wymogami POKL, przepisami krajowymi i UE, z zawartą umową o dofinansowanie oraz opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu,
5) kontrola wewnętrzna zgodności dokumentów uczestników projektu z wymogami POKL,
6) sporządzanie zestawień, raportów oraz okresowych sprawozdań z realizacji projektu, w tym bieżąca kontrola osiąganych wskaźników rzeczowych i finansowych,
7) prowadzenie rekrutacji uczestników projektu na terenie szkół,
8) współpraca z Koordynatorem projektu i Asystentem koordynatora w zakresie realizacji projektu,
9) wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z szczegółowym zakresem czynności oraz możliwościami i potrzebami.
Szczegółowy zakres czynności określony zostanie po podpisaniu umowy o pracę z wybranym kandydatem.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys i list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3) kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie i doświadczenie zawodowe,
4) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Bobrowniki, ul. Gminna 8; 42-583 Bobrowniki, pokój nr 13 do dnia 29 września 2014 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacje dodatkowe
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bobrowniki.
Bobrowniki, 22.09.2014r.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Małgorzata Bednarek |
Data utworzenia: | 2014-09-22 13:06:55 |
Wprowadził do systemu: | Piotr Wieczorek |
Data wprowadzenia: | 2014-09-22 13:06:56 |
Opublikował: | Piotr Wieczorek |
Data publikacji: | 2014-09-22 13:09:57 |
Ostatnia zmiana: | 2014-10-01 10:39:34 |
Ilość wyświetleń: | 4609 |